Saturday, August 31, 2013

Negyedik, ötödik és hatodik díjunk

Sziasztok! Örömmel jelenthetem be, hogy a blog az elmúlt két hétben Valentine, Dorsee és Veronika jóvoltából újabb két díjjal gyarapodott. Köszönöm szépen mindkettőtöknek. Mindig külön öröm három ilyen nívós írótól elismerést kapni.
 
A szabályok:
Írj magadról 11 dolgot
Válaszolj 11 kérdésre
Tegyél fe 11 kérdést
Küldd tovább 11 embernek


11 dolog rólam 

1. Nincs háziállatom
2. Az anyukám szerint boltkóros vagyok...
3. ...és attól tartok igaza van
4. Utálom majdnem az összes főzeléket
5. Egy tányér májjal ki lehet kergetni az országból
6. Szeretek Twitteren lógni és új emberekkel megismerkedni
7. Sokat rágózóm
8. Semmi bajom a One Directionnel, sőt, pár számuk kifejezetten tetszik
9. Irtózatosan várom október 3-át
10. Ma moziban voltam bátyámmal
11. Elkezdtem írni egy új történetet, amelyet jövőre ismertetek meg az olvasóimmal (Delena természetesen)

 Valentine kérdései

1. Mi a kedvenc színed? - Öltözködésben a fehér, a fekete és a kék, de egyébként a piros is nagyon közel áll a szívemhez
2. Szereted a sorozatokat? - Nagyon is!
3. Ha igen, akkor melyiket? - A kedvencek a Vámpírnaplók és Glee, de ezek mellett még akad jó pár, amit szeretek, mint a Gilmore Girls, a Pretty Little Liars, Gossip Girl és az Arrow
4. Melyik országba mennél legszívesebben? - Az USA-ba, Angliába, Franciaországba...viszont Portugália is nagyon érdekelne, mert ott még sosem voltam
5. Milyen témájú blogot írsz? - Vámpírnaplók
6. Végeztél már az iskolával? - Nem
7. Ki a kedvenc színésznőd? - Meryl Streep
8. Ki a kedvenc színészed? - Leonardo DiCaprio
9. Melyik film a kedvenced? - Rengeteg van...kettőt tudnék igazán kiemelni: a The King's Speech (A király beszéde) és a Silver Linings Playbook (Napos oldal)
10. És miért? - Mindkettő a története miatt. Az első egy elképesztő történet a sorsról, akaratról, küzdelemről; a másik viszont egy zseniálisan megszerkesztett, humoros film, kiváló szereplőgárdával
11. Mi a kedvenc zenéd? - Minden jöhet, ami Xtina vagy Maroon 5, és persze Glee feldolgozások minden mennyiségben :)


Dorsee kérdései

1. Mit nézel meg először egy blogban? - Olyan ez, mint a szerelem: nyilván a küllem is fontos, de számomra inkább a tartalom számít. Mennyire igényes a megfogalmazás, mennyire érdekes, sodró a történet, milyen a karakterek megformáltsága
2. Volt emlékezetes kritikád? - Ez talán nem igazán a bloghoz kapcsolódik, de az idei tanév legutolsó esszéjének kiértékelésben a magyartanárom azt javasolta, hogy foglalkozzak az írással, mert érdemes. Én meg csak mosolyogtam, hiszen akkor már majdnem egy éve megvolt ez a blog :)
3. Mi most a legkedvesebb számod? - A Journey nevű együttes Don't Stop Believin' című számának Glee feldolgozásán kívül nagyon szeretem az I'll Stand By You c. dal ugyancsak Glee verzióját
4. Szereted Jack és Rose románcát (Titanic)? - Igen, szerintem aranyosak. Mi több, kifejezetten szeretem Leo DiCapriot.
5. Szereted Taylor Swiftet? - Igen, van pár jó dala. De leginkább akkor szerettem, amikor még a country zene köreibe tartozott.
6. Ettél már cseresznyés Milkát? - Még soha, sőt, nem is hallottam róla, de ha csokiról van szó, hamar be szoktam pótolni a lemaradásomat.
7. Van a szobádban valamilyen növény? - Egy rakat, van itt minden a fikusztól kezdve, a kaktuszon át egészen a muskátliig.
8. Olvasod a blogom? - Naná!
9. Hány éves vagy? - Nem igazán terjesztem, de ha jól emlékszem egyszer már mondtam...na mindegy, minek szégyelljem? 1997 szeptemberében születtem, szóval pár nap múlva leszek 16.
10. Nézed a Glee-t? - Mi az, hogy! Egyenesen imádom :)
11. Mi volt a legkínosabb szitu, amibe keveredtél? - Rengeteg ilyen volt, szóval nem emelnék ki egyet sem, ha nem baj. Valahogy vonzanak az ilyenek...


Veronika kérdései

1. Ismer bármelyik olvasód személyesen? - Ha LadyLoss15 annak számít, akkor igen!
2. Mi a második kedvenc sorozatod? - Ez egyértelmű: a Glee!
3. Delena vagy Klaroline? - Mindkettőt szeretem, de a mérleg a Delena felé billen.
4. Hány éve írsz? - Már többször is írogattam korábban, de komolyan egy éve kezdtem bele.
5. Hány éves vagy? - Pár nap múlva leszek 16.

 Kérdések tőlem

1. Szereted a dubstep nevű új zenei irányzatot?
2. Melyik a kedvenc sorozatod?
3. Fagyi vagy pálcikás jégkrém?
4. Voltál idén külföldön?
5. Ha igen, hol?
6. Szereted Ed Sheeran dalait?
7. Legrosszabb film, amit valaha láttál?
8. Félsz a sötétben?
9. Kutya vagy macska?
10. Szereted a horrorfilmeket?
11. Híres ember, akitől rosszul vagy?


Akiknek küldöm

No comments:

Post a Comment

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.